Esrakky Kızlar selam sağ kalçamin ustu cok ağrıyor yuruyemiyorum cok kotuyum napmaliyim sizce nasil hafifler
Deniz9306 Esrakky ayy benimde solöyleydi. Kramp girmiş gibiydi bikaç hafta topalladım sonra bianda geçti. Bebek agırlık baskı yapıyo ondan oluyomuş
aleyulutas Esrakky magnezyum eksikliğinden olurmuş doktoruma sormuştum, soda içebilirsin, bir de magnorm kullanabilirsin dedi. Ben kullandım gerçekten de geçiyor
Aysenes2702 Siyatik arkadaşlar platrs topu varsa 5-10dk üzerinde 8 gibi hareket yakın geçer yada hafifler ben öyle başa çıktım.