29 nisanda sezeryanla doğum yaptım daha bugün sütüm tam olarak gelmeye başladı mümkünse stres yapma geleceğine inan bol bol sıvı tuket ben her gün sıcak duş aldım masaj yaptım göğüslerime su,kayısı,rezene içtim çörek otunu kaynatıp içtim bulgur pilavı yedim bide bol bol sagmaya çalıştım sağmak cok işe yarıyor ondan sonra süt gelmeye başladı bebeğim tam olarak bosaltamıyodu sagmadan önce elinden geldiğince sagmaya çalış inşallah seninde bir an önce gelir sakın stres yapma ama gelmiyo diye