beste33 Arkadaşlar iyi aksamlar büyüyen beşik hakkinda düşünceleriniz nedir yani sizde kullanışlı mi çocuk odası yapmayacağım için çekmeceli oluşu beni cazip ediyor ama kullanış açısından sizce nasıl
hemsirebianne0901 beste33 arkadaşım kullandi eger tasinma gibi bi durumunuz yoksa kullanışlı ama ağır bi beşik tasinma islerinde tekrar kurulumu falan çabuk yıpraniyor
beste33 hemsirebianne0901 taşınma durumu yok gibi gorunuyor inşallah kullanışlıdır ya cok hoşuma gidiyor bakalım tesekkurler