aslhansrc1 Selam anneler, gün içinde degil ama akşam başlıyo yataktan zor kalkıyorum bazen geceleri sırt agrım inanılmaz derecede 24+0 haftayım sizlerdede böyle mi rahatlatan bir öneriniz var mı ?
hayalannee aslhansrc1 bende cok yaşıyorum bu durumu cok kötü mide sırt karısık 🤦🏻♀️ 24 haftalık bende
Esra-0751 Benimde sağ tarafım çok ağrıyor doğurmama az kaldı allahın, izniyle ama ağrı o kdr şiddetli ki oturamıyorum artık sürekli yatıyorum ılık duş biraz iyi geliyor