MelisaMila Esmiram_ İçiyorum magnezyum.Doktorum kas ağrısı olabileceğini söyledi.Birşey önermedi 😒Ben de ılık duş alıyorum hafifletiyor gibi 😊 ARYA1
Ozgeyrsc ARYA1 of ıf çok çektim o ağrıyı 32 de falan şimdi 36 haftalığım bidaha çekmem inşallah diodum ama baksanıza 37 de oluyomuş Allahım hayırlısıyla bi doğursaydık
Esmiram_ ARYA1 bende varım🙋♀️ doktorum bana iki yastıkla uyumayı tavsiye etti bi tane de bacak arana koy demişti bebek baskı yapıyormuş 😏 ben 32. Haftamdan beri çekiyorum ilerleyen haftalarda daha da artacak demişti şu an 37 yiz