Kızlar ben dün regl olmam gerekiyodu ama olmadım bugunde olmadım. 2 gun gecikti. Erken gebelik testi almıştım 4-5 gun kala ama negatif cıktı. Belirti olarak sadece kasıklarım ağrıyor adet olacakmışım gibi. Şimdi yapsam test doğru sonuc verirmi? Böyle olan varmıydı aranızda pozitife dönen?