Kubravci zubeydeden hic memnun degilim valla.mecburiyetten gidiyorum ne kilo ne boy ne suyu iyimi hic biseyi soylemiyor iki saniye ultrasondan bakip kalkin diyo hemen bende ayda bir ozel sanatoryuma gidiyorum 40 tl muayne ucreti herseyi soyluyor kilo boy durumu sanada gosteriyor bu basi bu kollari bu agzni net sekilde doktorundanda memnunum zubeydede her gittigimde farkli doktor var zaten butun doktorlar asistan proflar uzmanlarin hepsi detayliya filan bakiyolar