Deniz2018 ha Kızlar Bide Çatlaklar Ne durumda ?Bende bişey yok daha Ama Son günlerde Olucak diye duydum varmı sizde bişey?🤔
Esmiram_ Deniz2018 valla bende hiç çatlak yok ama son bi kaç gündür karnım çok kaşınıyor olabilir mi ki acaba 🤔
ARYA1 Allah hepimizin yardımcısı olsun valla 😊 ben baya çatladım ama sıkıntı etmiyorum hiç , çatlaklarım hergün birtane daha arttığında kızımın biraz daha büyüdüğünü anlıyorum 😊 tabi bide gelip sevindirse artık bizi Sibelsamet Melikek Esmiram_ Deniz2018
Deniz2018 Esmiram_ kaşıntı varsa Çatlıycaktır benim kız küçük kilosu 2.300 karnımda küçük onun için çatlak yok diye düşünüyorum😔
Melikek 37+1 ben de her gece rüyamda doğuruyorum. Normalden de sezeryandan da korkuyorum. Insalh Allah o an bi cesaret verir de bi anda olur biter😇 iki üç gündür bende de yalancı şancı oluyo sanirim. Karnım taş gnu oluyo sertleşti sonra geciyo gevşiyor tekrar.
Sibelsamet 37+4 oldum ben de. Geceleri uykumdan bacak ağrımla uyanıyorum. 😐 dun kontrolde bebegin halâ ters geldiğini söyledi doktor. Napacaaaz bilmiyorum.🤔
Esmiram_ Deniz2018 benim ki de zayf hatta 2 3 hafta gelişimi geri😑 alakası yok onunla o biraz vücut yapısı ile alakalı kiminin de doğum esnasında çatlıyor bide ben sürekli nemlendirici kullandm