Nur-01-35 Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar iyi bayramlar .her gün 4 defa şeker ölçümü yapıyorum. Doktora 11 inde gidicem 10 gün var nerdeyse sizce bu sonuçlar nasıl 🤔😥 birde kan çıkmıyor bazen tekrar tekrar delmekten artık sıkıldım ya
Merve6334 Nur-01-35 ölçümlerin normal canım 38 olanda büyük ihtimal kan az gelip tam makina ölçmemiş benim ki daha yüksek şeker hastasıyım ben korkma hiç bir sorun yok normal
N3F3RT4RI Bu saatlerde ölçüm yapmanızı doktorunuz mu istedi? Ben açlık şekeri, kahvaltı ve akşam yemeği sonrası 1. Saat tokluk şekeri bakıyorum. Tokluk şekerinin 130′dan daha düşük olmasını istiyoruz dedi.
Nur-01-35 N3F3RT4RI öğle arasına girdi doktor nasıl istediğimizi öğleden sonra konuşuruz dedi bende bir buçuk saat beklemek istemedim midem çok bulanıyordu eve gelmek istedim .buna internetten baktım hamilelerde bu saatte ölçülüyor yazıyor diyordu bende işte 5 6 gündür böyle olcuyorum
Nur-01-35 N3F3RT4RI canim sen açken kahvaltıdan 1 saat sonra ve akşam yemeginden 1 saat sonra olmak üzere 3 keremi ölçüm yapiyrodun yani
Nur-01-35 Merve6334 aynen olabilir zaten kan hic çıkmıyor ki bastırıyorum iyice parmağına deldikten sonra