Ben 2.trimesterda yaşadım iltihap yapıp şişti. Doktorumun onayıyla antibiyotik kullandım iltihap geçince 20 lik diş ameliyatı oldum ama şimdiki aklım olsa olmazdım 17 gün acı çektim ağrı kesicii parol iciyorsun günde 2 tane hicbiseye yaramıyor oturur gibi uyudum yatamadim alçakta yatınca çok sızlıyor ameliyat yeri. 5 dikisim vardı gomuluydu benim. Suratım çok fena şişti bide yemek felan yiyemedim sadece çorba icebildim. 3-4 kilo verdim o süreçte. Çok zordu hamileyken ben tavsiye etmem zorunlu değilse. Tabi herkes benim gibi olacak değil. Bunyesel.bi durum. Senin dişin belki çıkmıştır gömülü değildir direk çekilebilir o zaman bı sorun olmaz. Bebekten dolayı 1 ay içinde 3 diş cektirdim ve 3 kutu antibiyotik kullandım doktor kontrolünde.