burcakayan Merhaba kızlar kanamam oldu 37+3 sizce normal mi korkmam gerekiyor mu ne yapmalıyım . Sancım yok.
Aslaninannesi01 burcakayan kanama normal karşılanmıyor genelde Kesinlikle doktora gidin en azından bir sıkıntı yoksa içiniz rahatlar
Merve6334 burcakayan nişan da olabilir ama normal adet kanı gibiyse hemen doktora git muayene ediyorlar alttan kesinlikle ihmal etme
SwiftyGirl burcakayan Çatı muayenesi yapıldı mı yakın zamanda? Muayeneden sonra lekelenme şeklinde kanama olması normal.
burcakayan Merve6334 Normal adet kanı gibi çok koyu değil hafif kahverengi ve pembemsi çok gelmedi ilk koyu devamı pembemsi ve kesildi.
burcakayan SwiftyGirl Dün gece hastaneye gittim korktum çok şükür sorun yok alttan muayene yapıldı ultrason bakıldı açılma başladığı için kanama olması normal denildi 🙏🏻