Kizlar yeni hamileyim 6 haftalik olcam yarın neyse kimseye çok söylemedim eşim bitane abisi var ona söyledi bnde anneme kardeşlerime dedim 4 yıldır bekliyoruz anamın ilk torunu nese eşimin halasina gittik bugün bayramlaşmaya eşim de evi karıştırdı yarım saatten fazla yürüttü beni ev aradık sonun da bulduk içeri girdik neyse herkesin elini öptüm bitane daha kaynım var onun elini öptüm bi baktım şaka yapiyo sözde hamile olduğumu bilmiyo sırtıma böyle 4 5 kere hızlı hızlı vurdu eşim de dayanamadı kalktı bağırdı abi hamile napiyon sen olmasa bile hamile öyle şakamı olur diye neyse az yüzleri asıldı sizce saçma değil mi bide o vurmayla bi akıntım oldu korktum bian düşürdüm diye 😭😭