Kızlar öncelikle iyi bayramlar 🍫🌸🌸 39+3 günlük hamileyim cuma günü doktora gittim bebiş doğum kanalına girmemişti bir hafta doğum beklemiyorum dedi doktor ama dün geceden beri karnım taş gibi sancı nişan su vs yok sadece bebiş toplanıyor karnım kasılıyor bu sizce doğum belirtisi midir