Armes Hala sancı yok karnım aşağı inmedi gayet top gibi yuvarlak aşağılardada değil böyle olup normal doğum yapan varmı acep kafamda deli sorular 😁
ARYA1 Armes benimde karnım daha aşağı inmemiş başı aşağıda dedi geçen hafta doktorumuz ama doğum kanalına bile girmemiş 😦 37+6 . Doğum kanalına girmeyince sezeryen mi olunuyo