Asillll16 37 haftalık gebeyim kızlar. Sol tarafıma 3 4 gündür bıçak batması gibi ağrı oluyor aranızda bu durumu yaşayan var mı?
morsumbul Asillll16 37 haftalık gebeyim 35ten beri bende de oturduğum yerden kalkarken wcde yürürken falan sık sık oluyor