Zeyzeyp 505050 yani bnmde doğumdan sonra şişmiştim yüzümde dahil 2 güne fln inmişti zamanla dahada eski halini almıştı cnm öyle kalmıyor Yani merak etme
Advy26 505050 bnde yaşadım pıhtı atmasında korkmuştu doktorlar ama birşey çıkmadı şükür inşallah sizinde olmaz ama bi ultrason çektirin derim her ihtimale karşı pıhtı atma durumu olabiliyor
Cnsl252525 505050 bnm de aynen böyle olmuştu Dr yük birden boşalınca olabileceğini söylemişti bı kaç güne geçiyor Dr gerekli görürse varış çorabı aldirabiliyor. Hareketsiz kalmamaya çalış
Nazlimom 505050 benımde davul gibi şişmişti ayağınızı yüksekte tutun ben çorapma gezmiştim evde çorap oturmuştu bileğime resmen çorabı cıkario yatınca şişi inmeye başlamıştı günden güne