Gnysle Merhaba 35+1 gebeyim sağ gözümde belirgin büyük bir nokta şeklinde kanlanma oluşmuş acaba başına gelen var mi normal midir
Kahvekolik Gnysle bende oldu 37-38 haftalardaydı sanırım ve bi süre sonra ağrı yaptı acile gittim birden tansiyonun yükselmiştir fark etmemişindir dedi bi kaç damla verdi bi kaç güne geçti
Tubabasik Benimde oldu baya kan fazla ama doktora gittim hamile olduğum için damla verdi kullandım geçti korkma.