guzel_anne1 33+3 haftalık hamileyim bugün 3 saatlik bir yolculuk yaptım gidiş geliş 6 saat. Ve kasıklarım inanılmaz ağrıyor şuan ? Normal mi sizce ya ne yapsam geçer ?
Bizimmasalimiz__ guzel_anne1 oluyor bebek baskı yaptığı için yürürken ağrı batma haraket ederken falan kasik özel bölge ağrıları
ipekarel guzel_anne1 çok normal bende 29 haftaligim dışarda bı yarım saat yuruyim hemen ağrıyor bende uzanıp dinleniyorum geçene kadar