Benim ikinci gebeliğim aynı şikayet kuyruğum kırılmış gibi, defalarca doktora gittim doğumdan 1 yıl sonra geçer demişti ilk gebeliğim de aynı öyle oldu geçti, şimdi doğum + 1 yıl dersek 1 bucuk yıl daha çekeceğim. Çare bulamadım yastık üzerine oturuyorum sürekli