Canselly maden suyuna kendini alıştirmalisin çok rahat edersin ben de 18 haftalığım ilk günden beri maden suyu içiyorum her gün , çok rahat ediyorum. Ve bende de aynı şey vardı hatta dün dedim ki acaba büyüyor mu ki bi de rahim büyüyor herhalde bende de sancı gibi bir şey vardı ama geçti. Ayaklarımı falan sıcak tuttum. Maden suyu içtim biraz daha rahatım bence baskı da yapıyor olabilirler