Melikeex
Canım çok geçmiş olsun.O acıyı ,ağrıyı çok iyi bilirim bende aynı şeylerden geçtim.Anlattığına göre kıl dönmesi,fazla büyümeden acil özele gidip genel cerraha gözükmen gerekir.Apse eğer büyükse ilk başta rahatlaman adına içerde ki iltihabı sıkıyorlar.Lokal anestezi ile küçük bir jilet atıp.Ama gör bak ondan sonra o kadar rahatlıyorsun ki.İlaçta kullansan duşa da girsen bu saaatten sonra fayda etmez sen en iyisi acilen özel bir hastaneye git