Bende 34+5 haftaligim, 2 gündür ayni sekilde toplanma agri sanci yaşıyorum ama duzensiz, ayaga kalkınca tetikleniyor sanki, duzenli devam ederse doktora gideceğim, erken doğum riskim var ilac kullanıyorum, igne vs, ekstra doktorlarin yapicagi bsy kalmadi, dogumu geciktirmeye çalışıyoruz ama ben bu ağrıları 10 gundur çekiyorum, bazen ayaga bile kalkamiyorum