Nebyaa Ben her hafta olur diye gidiyorum ama bi türlü bakmıyor. Çatı dar vs derse zorlamadan sezeryan isteyeceğim ama bakmıyorlar 38 haftalık olacağız. Hala bakmadılar ne zaman bakarlar
Pnrcnr Bende henüz olmadım çatı muayenesi ama doktoruma sorduğumda 38. haftanda yapacağız demişti. Bir sonra ki kontrolünüzde yapabilir. Hatta burdan okuduğum kadarıyla doğum başlamasıyla bu muayeneyi yapan doktorlarda olabiliyormuş.