Emimat Yeni sezeryan olanlar..sezeryan olalı 28 gün oldu..dikislerin kendiliğinden düşecek dedi doktorum..fakat başlardaki düğümler hala duruyor..sizlerde durum ne…
Aselinkooo Emimat bende hiç dikişten bahsetmediler Nasıl dikiş sizinki estetik mi. Benimki öyleymiş sanırım. Kontrole gittim bidaha gelmene gerek yok dedi. Sağ tarafımda en Uçta küçüçük Bi ip var gibi. Ama eriyip düşen bişey görmedim 🤔benimde 27gün oldu
Pnr_2021 Emimat benimde öyleydi canım. Düştü yani. İçerden kaynıyor ucu da düşüyor sonra. Kuru tutmaya çalış daha erken düşer
Emimat Aselinkooo vallahi estetikmis aradakiler kayboldu ama 2 baştakiler gidecek gibi değil.kocamanda bağcik atmışlar . Cocuklada gidemedim göstereyim
Sinemfidan Emimat o nsil dikismis oylrki benimki. Lazerle oldu gatta hastaneden cikarken hci doktora kontrole filan bile git demediler hic gitmedimde yani
NurNaz Emimat canım ben gidip aldirmistim 1 hafta sonra gel dikişi alalım demişti doktorum sol tarafım da kuccucuk birseydi canım yanmadi sende bı git görün derim