Ikizlerimibeklerken 35+4 haftalık tek yumurta ikizlerim var birkaç gündür ayaklarım o kadar şiş ki basamıyorum bile hem çok ağrıyor hem de yanıyor yukarı kaldırınca geçiyor diyorlar ama bana o da fayda etmiyor var mı bi çözüm önerisi olan uyku uyuyamaz oldum artık 😞
Dilayyyyy Ikizlerimibeklerken cok aşırı ise bi doktorunla görüş istersen geneldd protein kacaginda aşırı şişme yapiyor
Ikizlerimibeklerken Kamumu ya ben onu da denedim yine etki etmedi o kadar kötü ki şu an ayaklarım napıcam hiç bilmiyorum
Ikizlerimibeklerken Dilayyyyy normalde de şişlik vardi ama bu kadar değildi iki gündür çok şiş protein kaçağı tehlikeli bi durum mu
Dilayyyyy Ikizlerimibeklerken evet protein kacaginda hemen doguma aliyolar bebek ve sizin icin tehlikeli istersenz bi acile gidip kan ve idrar verin bnce
Ikizlerimibeklerken Dilayyyyy doğuma zaten çok az kaldı cuma günü olacak inşallah şu an işin kötü yanı hastane çok uzak ve arabamız da yok bu saatte taksi bile olmaz burada doktoruma bi sorsam mı sizce mesaj atıp
Dilayyyyy Ikizlerimibeklerken bence sorun çünkü uzanip dinlenmenize ragmen geçiyormuş birde en son nezaman kan idrar tahlili oldunuz
Ikizlerimibeklerken Dilayyyyy sordum tansiyonun yüksek değilse sorun değil dedi tansiyonum da 136-85 çıktı doktoruma yazdım geri ana gormedi en son mart da vermiştm sanırım tahlil
Ikizlerimibeklerken Dilayyyyy inşallah 140 90 altı olması yeterli ama bugün tekrar olctur yüksek çıkarsa hastaneye gel dedi
charlottececi Ikizlerimibeklerken takip edin. Ben 2 haftada bir spot idrar verip protein kacagi baktiriyorum. 30+3 ikiz hamileyim cift yumurta. Tansiyon problemim var. Bu hafta sapıttı 14/10 falan cikiyor 2-3 gündür tansiyon ilacina ragmen. Ödem 2-3 haftadir bende de basladi. Ayaklarım kocaman 🙈 spot idrar protein 300 un altindaysa sorun gormuyolar. Esinden masaj yapmasini isteyebilirsin. Gun icinde 4-5 kere asiri bastirmadan masaj yapip su icin bol bol. Hafif soguk suya ayaklarinizi sokmak iyi gelebilir. 🙏🏻☺️
Ikizlerimibeklerken charlottececi aslında benim normalde tansiyon sorunum hiç yoktu baş ağrısı falan da hissetmediğim için aklıma da gelmemişti yüksek olabileceği ben ayaklarımda ki ağrıyı doktoruma sorunca tansiyonunu olctur dedi. Masaj kendim de yaptım eşimde yaptı ama pek bi etkisini göremedim ben ayaklarım çok üşüdüğü için soğuk suyu da hiç denemedim açıkçası 🙈 şu iki günü de atlatsaydım hayırlısıyla