sunset_momy benim de mide yanmam başladı. Bir haftadır sebepsiz her gün öğlen başlıyor uyuyana kadar geçmiyor. Yemek borum yanıyor resmen. 35. Haftaya girdim yeni. Bebek artık iyice sıkıştırdı sanırım mideyi. Bir de bu progestan hormonu mide kapakçığını gevşetiyormuş hamileyken o da reflü yapıyor. Bir çaresi de yok sanırım doğurana kadar. Az da yesem, baharatsız da yesem oluyor