Cilekkk_ benim de yeni evliyken başlamıştı aylarca çektim maalesef. Sonra geçti uzunca bir süre yoktu. Hamileliğin son zamanları çıktı.
Şimdiii eşten bulaşır evet ama genelde kadında olur, kadından da erkeğe bulaşabilir bir korunma yoksa. Kadın vücudu mantar üretmeye çok meyilli. Cinsel ilişki sırasında tahriş vs olduğunda, ya da zorlanırsanız o zaman mantar enfeksiyonun başlama ihtimali yüksek. Sizden eşinize geçip ondan tekrar size de gelebilir. Aslında doktor eşe de ilaç verebiliyor bazı durumlarda. Onda da yanma, kaşınma, kızarma varsa. Enfeksiyonunuz geçmeden ilişkiye girmeyin bence ya da prezervatif kullanın. Hayat kalitesini çok düşüren bir şey. Mutlaka doktora gidin bence. Bir de bağışıklık sistemimiz zayıfladığında, ya da hormonal değişikliklerden çıkabiliyor. Vücudumuzda olan bir şey aslında ama bazı durumlarda ph dengesi bozulunca çıkıyor. En çok da nem sever, nemli bir bölge olduğu için zor temizlenir. Böyle de gözünüzü korkuttum sanırım, bazılarında ilaç kullanınca hemencecik geçiyor