16 dan beri hissediyorum fakat 22 ye kadar da hissetmemek normal diye biliyorum. Herkesin karnının iç yapısı farklıdır, bebeği farklıdır, duyuları, algılaması farklıdır. Bebeğiniz iyi olsun da varsın şimdi hissetmeyin en geç bir kaç haftaya zaten hissedeceksiniz 🙏🏻