Melisakplnn Bugün 20. Haftaya girdik eşimde tutturmuş 6. Aydan gün alıyorsun diyor hayır dıyorum 5 girdim 5 aylığım hayır 6 diyor aklımı karıştırıyor
Melike Melisakplnn Merhaba güzel annemiz, Blog yazımızdan bakarak, hafta hafta gebelik takibinizi yapabilirsiniz. Keyifli Forumlar 🌸💖 https://www.mutluanneleriz.com/2021/09/16/gebelik-haftaniza-gore-kac-aylik-hamile-oldugunuzu-ogrenin/
Ervaannesi Sirkelimon bende 27+6 yım şuan. Ben 7 aylık diyorum annem sorana 6 aylık diyor. 7 aylık olmuyor mu?
moom222 Ervaannesi sen yedi ayliksin cnm yedi ayın icindesin 26 haftadan sorna artık yedinci ay yedi ayın icindesin bitirmedim yani cnm
CansuDRY Ervaannesi Şimdi 7 aylığım derseniz son ay 10 aylığım demeniz gerekir. Ben hafta hesabını doğru bulmuyorum. Gün hesabı daha doğru. Tam tamına 6 buçuk aylıksınız.