Melisa0002 Kızlar, 20 hafta sonrası ne gibi değişiklikler oldu? Ben haraketlerini biraz fazla hiss ettim, biraz kasık ağrılarım arttı, ayakta çok fazla kalamıyorum. Karnım birazcık büyüdü ama çok değil. Sizin karnınız gözüküyormu? Bende erkek bu arada
Zeh123-ra Melisa0002 canım benim kız bendede biraz karın çıktı hareketlerini biraz daha fazla hissetmeye başladım arada kasiklarimda ağrı oluyor iştah da açıldı ama baya
NehirinAnnesiii Melisa0002 merhabalar 😍 benim bacaklarda ellerde şişlikler başladı cok yorulursam kasıklarıma ağrı giriyor ayakta cok fazla duramıyorum buna şükür napalım 🤭😂
Melisa0002 Zeh123-ra kasık ağrım şuan çok fena, kasılmalarmda oluyor, normalmi değilmi bilmiyorum, yurt dışındayım burda doktorlar çok rahat, aradığımda bile bakmıyorlar. Özel bide.
Lizbon Melisa0002 benim de kasık ağrım var yürürken zorlanıyorum. Hatta kasıklarımda küçük ceviz büyüklüğünde deri altında top oluştu😒 var mı bu durumu yaşayan?
gamzeminaaa Lizbon o benim ikinci gebeliğim de olmuştu cnm çok agrirdi yuruyemezdim. Ama 34 den sonra çikmisti. Bebek iri idi bu yüzden olabilir demişti.dogumdan sonra geçiyor cnm merak etme. Ama çok sancılı bir sürec.