Sezeryan Doğum yaptıktan hemen sonra hemşirelere hangisini vermek daha iyi rahat olur. Sontada olcagı için pjama olmaz gibi düşündüm. Tecrübelilerin görüşlerini beklerim🥰bide uzun kollu gecelik haziran başı için uygunsuz mu olur. Sıcaklatırmı. Üşüyen bi tip oldugum için sanki iyi olur diye düşünmüştüm🙈