Yildizz34 hayır sadece sabahtan hazırlıklı gel ben buradayken alttan muayene edelim sonra da bakalım çok kaldı doğucaksa doğsun dedi hatta bende sordum sezeryan değil dimi normal Doğum istiyorum çünkü diye o da yok sezeryanlık bi durum yok şimdilik normal dedi anlamadım 😢😢