Ayy cinsiyetle ne alakası var anlamıyorum gercekten insanlar sürekli birseyler cıkartıyor benım oğlum oldu evet cok zordu aynı zamanda arkadaşımın kızı oldu birebir aynı seyleri yaşadık , yani içimizden bir can çokıyor en fazla ne kadar kolay olabilir önemli olan sonrasında ki o güzel duygu, bence kimsenin doğum hikayesine bakmayın..