1233466777 Kızlarrr 20 +4 1 haftadır felan sol üst arka bacağım da uyuşma tarzında bi soğukluk hissediyorum sanırım uyuşma değişik anlamıyorum normal mi
Ozgrwili 1233466777 bendede on tarafinda var cok enteresan bisey sanki buz baglamissinda donuyo uyusuyo gibi bir his dr normal dedi sinirlere baski yapiyomus