Nurrr3517 Haftama girdim bugün diş ağrım var dünden beri iki parol içiyorum günde buz koyuyorum gargara yaptım lütfen bilgisi olan yazsın
Gudu Nurrr3517 geçmiş olsun benimde 36 haftada başladı ne yazjkki doktorum işlem yapabilirsin diye kağıt yazdı ama gitmedim. Sizin daha erken bence jnce kendi kqdin dogum.doktorunuza sonra fiş doktoruna görünün. Dişinizi de çürük varmi eğer yoksa kalsiyum almaya başlayın doktorunuz yazsin size
Nskyhn Nurrr3517 evinizde karadut reçeli falan var mı ağzında çevirince yaralara bastırınca çok iyi geliyor. Tel taktığım zamanlarda tek çözümüm oydu
Nurrr3517 Çok kötüüüü bişey dışı değilde içi çürük galiba bu kadar ağrı yok şuan çekelim desinler çektiririm çok kötüyüm
Bereeeeen3 Nurrr3517 doktors kesin görün canım 5 haftadır cekiyorum kanal tedavisi dolgu herley yaptılar 😥
Patisever2510 Sarımsak kesin çözüm sarımsağı ez ağrıyan yerine koy sabah akşam uygula bı kaç gün ağrı mağrı kalmaz benimde başlarda çok ağrıdı sarımsak yakar biraz dayan çekme hemen
irem-Dora Nurrr3517 karanfil yağı iyi geliyor, bolca kalsiyum tüketin bir de doktorunuza söyleyip diş tedavisi olun ki iltihap vs olmasın. Zaten ilk trimesterda ve son trimesterda riskli tedavi olmak. Daha da ilerlemeden dişçiye görünmekte fayda var