igvescarim 32+1 hamileyim köpek kovaladı koşmak zorunda kaldım. Bebek oturduğundan beridir garip şekilde oynuyor sol tarafıma toplanıyor
bebekrehberi igvescarim ben normal yürüyüş yapınca da bi süre öyle oluyor. Korkmayın bi şey olmaz inşallah. Bazen kedimle evde kovalamaca oynuyoruz karnım sertleşiyor😅
kizlarimibeklerken igvescarim ya ne tatlisiniz istemsiz guldum. Masum masum kopek kovaladi yazmissiniz kiyamam. Hareket ediyorsa bir sorun yoktur endise etmeyin. Duş alın iyi gelir ikinize de☺️
Sinemfidan igvescarim bisey olmaz korkmayin bem uc yasinda oglum var ve 30+4 haftaligim sürekli koşuyorum oyle boylede koşma degil yani bildiginiz belli bir sure kadar karnım ağrıyor sonra geciyor ama cok endise ediyorsaniz bi gidin agrim vardeyio baktirin
igvescarim annesinin_beybisi acaba acile gitsem mi diyorum sol tarafta kıpırdayıp kıpırdayıp duruyor birde çok az karnım ağrıyor
Elibo igvescarim aklımda kalıp stres olup daha cok etkileceme giderdim kafam rahatlasın dıe bence sizde gidin
annesinin_beybisi igvescarim önemli birşey oldugnu zannetmiyorum ama için rahat etmiyorsa bi git istersen
Mehtapca06 Bence birsey olmamıştır bebekde seninle strese girip korkmustur sakinlesir bir sure sonra doktora gitsen diyip gonderecek ama sen bilirsin
Ayss01 Kızlar yabancılara bakıyorum taklalar atıyorlar vs. Biz hamileyken neden böyle pimpirikli oluyotuz ya. 16/17 haftalikken bende bebeğim bir iki defa hissetmedim diye hastaneye gitmiştim 🤭 doktor daha çok küçük demişti