Mucizeannesi28 Dün çok hareketliydi hatta kaç kez tekme hissettim ilk defa çok net çok güzel bı duyguydu bugünde bayram hiç hissetmedim hatta şimdi yattım uzanıyorum karnımı okşadım. Tatlı desem çok yedim bielmedim panik oldum sürekli hissediyodum şu ara
ipekveatlas Mucizeannesi28 cok normal bu haftalarda her gün hissedemiceksin maalesef. bi hissedip 3-4 gün hissstmediğimi bilirim 26dan sonra düzene gircek
hunilimom Mucizeannesi28 bu haftalarda sürekli hissedemezsin canım ben bir gün çok kuvvetli hissettiysem 2-3 gün hissetmiyordum 24. Haftadayim daha yeni her gün hissediyorum
Dilos6342 Mucizeannesi28 ben 18+2deyim hiç hissetmedim daha 🥲 Bu haftalarda düzensizlik olduğunu biliyorum sadece bende bi kere hissetsem bari diyorum
Mucizeannesi28 ipekveatlas öyle mi ya bn varya sürekli sıkıntılı bbi gebelik geçirdim güzelim hani kaç gündür kayma gibi boyle oluyodu ne bileyim bugün de bayram arasj cokda gezmedik hep oturdum sayılır ama hissetmeyince gerildikce gerildim yaa
Mucizeannesi28 hunilimom çok şükür o zman tek sorun olmasın canım korkuyorum panik oldum biseh oldu diye merkeze gitme imkanım da yok şu an
Irem88- 19 haftadayız bende bugün hissetmedim kuzumu 3.hamilelik ama yinede hissetmeyince bi stres yapıyorum sağlıklı bi şekilde inşallah bebişlerimize kavuşuruz🤲
Elifoz28 Mucizeannesi28 merhaba doktorum bana hergün hareket etmesini bekleme 6. Aydan sonra düzenli hareket ediyorlar demişti
Elifoz28 Mucizeannesi28 yok malesef bende panik oluyordum 😁 aynı sizin gibi doktoruma yazmıştım o da bu şekilde söylemişti