Herkese selamlar iyi bayramlar. Konya’dayım bayram sebebi ile. 16 haftalık gebeyim. Konya’da sac böreği var (gözleme gibi ) içinde Konya küflü peyniri vardı , daldım yedim. Sonra farkına varınca çok endişelendim. Böyle bir deneyimi olan var mı ? Endişelenmeli miyim ? Herkese yorumları için çok teşekkür ederim şimdiden.