Kızlar iyi bayramlar bu sabah 7 de soldan sağa dönerken sol kasığımdan çok fena bi ağrı girdi sanki ordan bişeyler koptu gibi kıpırdayamadım çığlık attım o acıyla kaldım kıpırdayamadan evde de tektim 2 dakikaya yakın sürdü zorla doğruldu duvara tutunup ordan destek alıp oturdum geçti sancı aynı anda da midemde bulantı hissettim sizce yalancı sancı mıdır 33 haftalık hamileyim hiç böyle bişey olmamıştı daha önce çok korktum