Nuroye benim doğumum suni sancılı ve zor bir doğum oldu. Beş ay önce, normal doğum için her şeyi denemek istiyorum yazmışım buraya. Gerçekten de her şeyi denediler üstümde 😀 41+2 doğdu şu an 4,5 aylık. Çok şükür her şey yolunda 😌 sizin nasıl gidiyor?