Nuroye
Ay gerçekten mi bizdede yok suan ben bu enfeksiyon sebebiyle istemedim ama surekli yuruyorum gündüz ve aksam olmak uzere tetiklediyse o tetiklemistir başka turlu bendede açılma olmaz varmi yokmu bilmiyorum ama çok yürüdüm hep bebegin eksigi oldu falan onlari almak icin normal bakinmak icin umarim ise yaramıştır yürümek