2405Sm benim kızım da çok hıçkırıyordu günde beş on kez hatta bir ara. Doktora sorduğumda tatlıyı azalt dedi ama hiç tatlı yemiyordum zaten. En fazla meyve yiyorum, o da yoğurtla birlikte falan. 35. Haftaya girdim yeni. Şimdi hıçkırıkları azaldı sanki biraz. Belki son zamanda azalıyordur. Hareketleri iyiyse bir sorunu yoktur. Muayenede sorarsınız yine de. Telaşlanmakta haklısınız. Çok hıçkıran bebekte azalırsa ya da biterse herkes merak eder. Bu durumda bazı bebekler hiç hıçkırmıyor, önemli bir şey değil o demenin çok bi anlamı yok. O bebeğin normali hıçkırmamakmış zaten. Bizimkinin normali çok hıçkırmak 😄