balkopugu2701 Kızlar hastaneden geliyorum sancım çıktı nstde açılmam 1 cm 3 saat sonra yeniden gidicem açıklık var mı diye bakılacak var mı benim gibi olan açılma için napmam lazım
Hilalohilal balkopugu2701 bende daha doğum yapmadım ama açıklığın artması için bol bol merdiven inip çıkın yürüyüş yapın diyorlar genelde ☺️🤗
Esraaaakrky balkopugu2701 kapı kolundan destek alarak çömelme hareketi yapın ben çok faydasını gördüm sancım başladığında
Melikeeral Bende şurda bekleyeyim, sabah kanlı bi akıntı geldi sancı sıklaşır mı diye bekliyorum. Napmamız gerek belki tecrübeli anneler yazar
balkopugu2701 Esraaaakrky çok teşekkür ederim şimdi Meryem ana otunu da koydum suya deneyelim bakalım 1 saat sonra yeniden gidicem :)