Merhaba iyi bayramlar ilk bebeğim tüp bebek tedavisiyle olmuştu şuan 7 aylık emziriyorum ve 8 gün gecikti test yaptım pozitif kanda verdim değer 195 cıktı.. bi kaç arkadaşım düşük dedi öyle mi ? Emzirmeye devam etsem bisey olur mu sezeryan olmuştu daha çok yeni ne olacak nasıl olacak çok korkularım var 😔