Kızlar merhabalar çok fazla sezaryen ve normal doğum hikayesi okuyordum platformda kendimle ilgili ise en ufak bi fikrim yoktu nasıl olacak ne olacak diye🙈 çünkü beni kan tutar ve görüp göreceğiniz canı en tatlı insanım kan vermeye bile hamilelikte mecbur kaldığım için alıştım🥲 neyse gelelim neler olduğuna 😂
Doktorum daha önce bebeğin döndüğünü normal doğum için her şeyin uygun olduğunu ve epidurali tavsiye ettiğini söyledi. Ben kendimi bildiğim için hep en kolay nasıl olur diye düşünüyordum epiduralin de kolay olduğunu çevremde doğum yapanlardan biliyordum. Kafamda epidural kesinleşmişti artık.26 nisan da rutin kontrol için doktoruma gittik. Suyumun azaldığını tekrar alttan uyarı vereceğini söyledi ama biraz sert davrandı 1 cm bile açıklık yok ve su da çok az deyince gel bugün seni yatırayım dedi. Suni sancıyla başlayalım eğer açılma olmazsa sezaryene alırım dedi. Ama ben şok tabi zaten ödüm kopuyordu. Neyse dedim ben bi kendimi toplayayım öyle karar vereyim. Eşim su yok denince çok korktu illa yatalım dedi ama ben gerilince eve döndük doktor hareketlerini takip etmemi azalırsa saat kaç olursa olsun gelmemi istedi.ama hareketlerde sorun olmadı ertesi gün sabah 8 de tekrar gittik. Doktor bize çantalarla gelmemizi söylemişti ama ben Ümit vermediğim için çantaları arabada bırakıp doktorun yanına öyle geldik.su tamamen bitmiş ve hala 1cm bile açıklık yok risk alamayız hemen almam lazım bebeği dedi ve hop diye sezaryen. Yatışımızı yaptı başladık beklemeye. Beklerken ailem yanımdaydı kafam dağıldı güldük konuştuk filan. Bi an koridorda kendi oda numaramı duydum alıyoruz diye. Ay beynime sıçradı kan başladım ağlamaya😂 gitmem diye neyse beni dinlemediler tabi götürdüler ameliyathaneye. Anestezi doktoru geldi ama ben zaten iğneden çok korktuğum için adamı görünce bu defa hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim böyle hıçkırırsan yapamam hıçkırmadan ağla dedi😂 için için ağlamaya devam ettim 😂 beni yatırdılar yapmadınız mı dedim yooo yaptım dedi doktor. Yani düşünün hiç hissetmedim yapıldığını. Doktorum geldi ben hala ağlıyorum ve o andan sonrası yok 😂 bi sonraki hatırladığım odada bebeğin sesiydi ameliyat anı filan tamamen kayıp😂 meğer bana çok panik olunca birşey koklatmışlar benim kafa güzel olmuş😂 bebeği görmedim diye ağlamışım eşime asansörde hasta bakıcı yok abi valla resim bile çektiler demiş😂 yani düşünün o kadar kayıp. Sonra tabi kendime geldim bebeğimi gördüm Allahım nasıl 🤩 3-4 saat uyuşukluk devam etti ben uyuşukken hemşire karnıma bastırmış ama hiç hissetmedim. Sonra gelip kalkmam gerektiğini söylediler. O an zor kızlar şimdiden göze alın o acıyı. Sezaryenin en kötü tarafı buydu diyebilirim. Ben yürümeme rağmen gaz da çıkaramadım. Lavman yaptılar ama cidden bana iyi geldi çok büyük bir rahatlık. Ertesi gün taburcu edildik yürürken sıkıntım vardı. Bu da çok normal evde iki gün kalkarken de zorlandım ama şu an çok iyiyim kendim kalkıyorum bebeğimle ilgileniyorum.
Ben bile doğurdum siz de dogurursunuz kızlar bu dünyadaki acı eşiği en düşük kişi olarak söylüyorum😂rabbim isteyen layıkıyla ana baba olacak herkese nasip etsin bize de hayırlı anne baba olmayı nasip eder inşallah 🤲🏻