Nurhatice01 Kızlar günüme 3 gün var .erken gebelik testi yaptım tek çizgi ama midem bulanıyor ve sancım var sizde ben hamilemiyim
aydinaleyna61 Nurhatice01 benim fikrimce adet gününün geçmesini bekle benim adet tarihim 30 nisan hala olmadım 5 gün önce yaptım çok zor bir şekilde silik bir çizgi gördüm sonra 3 defa daha test yaptım negatif çıktı bakalım herkes için hayırlısı
Sehrbnon12 Nurhatice01 adet gününü bekle canım bazen o testler yanıltıcı da olabilir sabah ilk idrar ile mi yaptın testi