041221 Kızlar ya dünden beri belimin ortasında sızlama gibi Ağrı var yatınca geviyor ama ayağa kalkınca ağrıyor dün evi falan süpürdüm sildim o saatten geri gitmiyor bu Ağrı normal mi korkmalı mıyım:s
041221 Fatmakmlk teşekkür ederim ama içim rahat etsin diye nst ye gidicem nolur nolmaz kafama takıyorum çünkü bu kadar olmuyordu ilk defa böyle oldu önceden iş yapardım ağrım olurdu yatardım geçerdi şimdi niyeyse öyle değil