Dün kiloduma bi ıslaklık geldi ne olduğunu anlamadım hatta burda da post açtım ama yine de içim rahat etmedi acile gittim ebeler alttan baktı spekulum ile aktif su gelişi yok dedi idrar yolu enfeksiyonum var ondan kaynaklı olabilir dediler ve içimi de biraz batikon ile temizledi. Eve döndüm. Gece fitil attım gynomax xl fitili sabaha kadar içimde uyudum. Sabah uyandığımda hani ayağa kalkınca fitilin yarısı geliyor ya onunla birlikte parmak ucu kadar kanda gelmiş kilodum lekelenmiş bu kanın devamı gelmedi ama yine güvenemedim acile gittim yine alttan baktılar kanama yok dediler .. İyice yıprandım artık alttan baktırmak zaten zor 🥺 Spekulumla baktırıp kanama yaşayan var mı? Ebe içine döktüğün batikon gelmiştir ilaçla dedi ona da güvenemiyorum kan gibiydi diye 🥺