Hayırlı bayramlar hanımlar. 6haftalik gebeyim bugün 5. Gün tekrarlayan kahverengi akıntım var iğne yaptirali 3 gün olmasına rağmen kesilmedi. peceteyle sildikce geliyor bazen daha akışkan geliyor. CMT günü tekrar bir proluton yaptircam ikinci iğnemi. benim gibi yaşayanlar oldu mu? Doktor düşük riskim olduğunu yolculuk ve iş yapmamam gerektigini söyledi endişeliyim