Annesiebeolanbikuzucuk Kızlar 4+5 im 4 gündür çok fazla gazim var ve oda kasık agrisi yapıyor sizce bi çözümü var mi
Nazcan9244 Annesiebeolanbikuzucuk adet ağrısı gibi mi oluyor benimde çok kasık ağrım oluyor acaba gazdan kaynaklı mi anlayamıyorum çünkü kabızlıkta yaşıyorum
_anne- Annesiebeolanbikuzucuk Kendini sıcak tutmaya çalış ve bacaklarını C pozisyonunda tutarak yatmalısın bence ben bu şekilde rahatladım.22 haftalık oldum devam ediyor gaz sorunum sanırım 9 ay boyu böyle olacak 😂
Annesiebeolanbikuzucuk Adet agrisi gibi geliyor ama gaz varmış hissi oluyor cok degisik bi his yürürken de oluyor o yüzden iş dışında cok ayakta kalmiyorum